Yep...



Finna särskilt en person jag tänker på när jag läser denna texten... En person som tror alla älskar 'hen' men i själva verket är det precis tvärt om...

Men jag orka inte längre lägga mer energi på andra, utan ska fokusera 100% på mig själv nu. Ska skita i vad andra säger, tycker och tänker, det är JAG som ska komma i förstahand nu. Av mig själv. Inte av andra, men av mig själv. 
Trött på at höra totalt ointressanta saker minst en gång i timmen, saker som jag skiter fullständigt i får jag slängt över mig som om jag bad om att få veta det, men jag bryr mig faktiskt inte om ditt liv? Dina problem ju, ta tag i det i ställer för att berätta om det för mig, jag har slutat lyssna för att det tråkar sönder mig....

Fattar ni? Jobbiga människor som tror att dom är bättre än alla andra, ush, hatar det....

Men de orden säger jag godnatt <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0