det ekar på bloggen nu

men måste erkänna att denna lilla puasen har varit riktigt skön ändå. det är superkul att blogga, men ibland är det skönt att struna i det också. men tro inte att jag struntat i det helt, för jag håller på att skriva på ett inlägg som är väldigt deep, det blir nog mitt hittils ärligaste inlägg. men är inte 100 på att det ens ska publiceras, kanske behåller det för mig själv istället?
 
ni har missat hela till lov, så tänkte dra det lite snabbt!
måndag och tisdag gjorde jag inte så mycket.
onsdag gick jag till bussen redan vid tidig förmiddag, to mig till stallet tillsammans med linnea och annelie. vi fixade inför filmkvällen, sen kom rosengård. vi hjälpte ulla med dem, fikade och pratade lite efteråt. hur trevligt som helst. sen fortsatte vi med förberedelserna. vid den här tiden hade de andra också kommit så det gick lite snabbare nu.
vid 16.00 kom barnen och vi körde igång med lekar och så, sen blev det mat.
på kvällen hade vi spökrunda och film mm, en mysig kväll.
torsdag vaknade de yngsta barnen redan vid 6, var redo att skjuta dem då ;) nej, men det var lite väl tidigt.
efter detta hade jag ett par dagar där jag inte kände mig 100, trött och lite hängig, men sånt som händer. vi körde iaf upp till klippan, hämtade filip och mhy som sen stannade här till söndag. så det var typ mitt lov i stora drag.
 
denna vecakn har det inte hänt så mkt heller, biologi prov igår, gick helt okej tror jag :) fick A på mitt matteprov också! annars har det inte hänt ngt.
 
idag var jag i stallet,red grynet. tanken var att jag skulle rida shadow också men pga väder så struntade vi i det. men åkte dit ändå och hjälpte christel in med alla hästarna och så.
 
och nu ska jag ut och ge mina hästar mat, så vi hrös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0