Myskväll på G!

Tänler inte dra någon "sorry sorry - bad update", insett att jag bloggar för att jag vill, när jag vill och hur jag vill, inte för att jag måste ha si och så många inlägg per dag mm. Nee, inte min grej att bli "bossad" över.

Iaf, rummet är städat, hästarna står i ny ren halm och myser och kvällen börjar arta sig. Annelie och Linnea kommer hit om en halvtimme, blir myskväll med tacos och fixa lite grejer som än så länge är .H.E.M.L.I.G.T. ;) 

Helgens planer ser ut ungefär såhär:
-Ridning imorgon
-Tar mig mer till Cristel för att rida Shadow
-Åker med henne hem och stannar där över natten
-Åker sen med henne till stallet på söndag, rider och hjälper till.

Så ser min helg ut, hoppas er blir lika mysig! :)

Detta fotot togs i tisdags, 1.5 grader ute. Kallt? Nej inte alls.. JO ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0