Dröm inom idrottens värld

Om du fick välja EN sport att hålla på med, och hästsporten inte var ett tillåtet val, vad skulle du då valt?

-lätt konståkning. Jag trivs jättebra på isen och känner mig verkligen hemma i skridskorna. Sitter typ bänkad framför tv'n när det är stora tävlingar. Följer minst 4 olika konton på Instagram som har konståknings'tema', kan googla det och sitta och titta på nätet i timmar. Seriöst det är typ så, haha.

Det är en sjukt vacker sport som kräver mer precision än någon annan sport jag kan tänka mig. Otroligt svårt men riktigt fascinerande! 
Det är en dröm jag haft sen jag var liten, att bli konståkerska. Bredvid ridsporten såklart. Jag skulle inte kunna lägga det på hyllan, no way, men jag skulle lätt kunna hålla på med båda parallellt under vinterhalvåret, och under sommarhalvåret lägga ALL fokus på hästarna. Shit vad jag skulle älska det livet. *mitt drömliv*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0