Vet inte var jag ska börja...

Har hänt mkt sen jag skrev sist, tiden har helt ärligt inte räckt till. Det har varit tidiga morgnar och sena kvällar, fullt upp alltså.

Har fortfarande inte skrivit om förra helgen vilket jag SKA göra snart, lovar!

Just nu sitter jag och pluggar, ska snart ut i stallet och trimma Calle. Vi har ju varit hos Kolgjini's kiruprakter 2 gånger, och efter det har han blivit bättre! Han är ännu inte bra, men han är på bättringsväg och jag är lyckligare än jag varit på länge!!!!

I söndags var jag förresten i Malmö och shoppade loss ordentligt, så nu är man ägare till en splitter ny systemkamera Sony a58! Köpte även ett extra objektiv, en kameraväska, minneskort och två UV-filter till objektiven. *lycklig*

I söndags kväll var jag i kyrkan för första konfa träffen. Tyvärr blev det inte Skottland då det inte fanns tillräckligt med platser, men vi ska till Hven iaf. Lite besviken blev jag då jag verkligen såg fram emot Skottland, men det blir säkert bra ändå.

Nu ska jag ut i stallet och pussa på mina hästar och jobba Calle i ridhuset! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0