Torsdag jadå!

Inte en dag på topp, haft bättre dagar om man säger så.. men det är så livet ser ut, en dålig dag ska man ha det också ibland. 
Åkte till Backahus och piggnade till rätt bra där! Red Grynet lite, hon var jätteduktig och Ulla sa att jag skulle försöka få henne att inte vara så framtung som hon brukar pga en incident i tisdags, tycker jag lyckades bra med det, hon gick faktiskt bättre än vanligt! Så jag e nöjd med henne, fina prinsessan <3

Annars händer inte mkt kul, Calle vilar idag eftersom att han har hållt igång sen jag började rida honom igen.

Nu ska jag fortsätta med min matteläxa. 
Imorgon är det fredag.. Blandade känslor...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0