Onsdag

Haft en bra onsdag? Min onsdag har varit grym. Kul ämnen idag, taggad på livet blir man då ;) kören startade igen och vi fick vår planering för det kommande året vilket innefattar Lucia närmast, julavslutningen, sen en stor konsert i stan i mars nästa år med 400 pers från högstadie och gymnasie-körer runt om i landet tillsammans med kända artister och annat skoj. I mars bästa år alltså, köp biljetter ;)
Sen e det ju den efterlängtade sommaravslutningen också såklart! 

Detta är en bild från samma konsert fast 2012 (vi var inte med då), ni ser en del av kören där bar, dock inte hela!

Efter skolan åkte jag  hem till Sara, vi gick ut och fotade henne och hennes sköthäst en stund för att få fina minnen från honom sen när John inte ska rida honom längre. Vi hade riktigt roligt och några bilden blev jag RIKTIGT nöjd med! 

Hemma igen red jag Calle. Han trampade på bra och med mer energi än nånsin haha! Bilder kommer sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0