Milen + ösregn = sant

Helgen kommer i ett annat inlägg senare!

Idag sprang vi milen, känner mig ganska duktig faktiskt! Det småduggade hela tiden till och från, men med 1,5 km kvar öppnade himlen sig och vi sprang i ösregn. När jag äntligen kom i mål var jag blöt genom alla kläder och skor, håret såg ut som om jag kom ut från en dusch och jag frös som om det var 15 grader kallt, men det var ändå en sjukt härlig känsla! Slog förra årets rekord med 2 min, vilket jag är stolt över!
När jag kom hem blev det en lång och varm dusch, sen mysa ner sig under täcket med varm choklad och bulle samt min nya vän kemiboken... Prov imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0