Lycklig idag

En kul grej hände i skolan, måste berätta! ;)
Jag hade skrivit på min SO uppsattas om moraliska dilemman i ca en vecka, verkligen tänkt på varenda ord jag skrev, formulerade och formulerade om. Till slut var jag nöjd, och då skickade jag in den. Glad över att min uppsats var klar gick jag och la mig.

Idag när jag kom till SO'n med klassen så säger vår lärare att han har rättat våra uppsatser och att det fanns EN som stack ut. En som "hade allt, och kanske lite till" som han beskrev det.

Efteråt ber han mig gå ut ur klassrummet med honom för att prata, och gissa vad?! Det var min uppsats han hade pratat om i början av lektionen! Det var min som "hade allt, och kanske lite till". Hihi, blev riktigt glad! Han frågade också om det är okej att han läser upp den för antingen vår klass eller parallellklassen. Så det var roligt!

Jaja, nog om det..!

Nu sitter jag i soffan och gör läxor. Känner mig inte helt 100, trött och lite hängig... Men sånna dagar ska man väll också ha ibland antar jag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0