Lördag!

Haft en härlig lördag, stall hela dagen! Började med Backahus. Hjälpte till på lektionen innan och sen red jag själv. Red Flash för en gångs skull, känns som år och dar sen jag satt på honom sist. Men det gick helt okej. Jag tycker egentligen inte om att rida honom så mycket men blev det så och jag är ändå hyfsat nöjd. Ulla va jättenöjd och tyckte att jag red honom jättebra, så det va ju kul :)
under detta passet trillade en av de små tjejerna av, men jag tror hon klarade sig ganska bra. Hon hoppade upp direkt igen så...
Efteråt var det lite kalabalik hos grannens hästar som vi och fixa, men det löste sig hyfsat det med.

Åkte sen bort till Maria's för att rida Shadow med Christel. Det gick jättebra och jag är nöjd med det. Han fick för sig att testa mig lite i treven och första galoppen, men inget märkvärdigt. Jag tyckte det var ganska roligt ;) blev nåt litet bocksprång och sånt men det får man väll bjuda på ;) annars tyckte jag det gick bra och jag tror att Christel också var nöjd med oss. Andra galoppen gick jättebra och när kände jag verkligen att jag hade 100 koll på honom, och även fast han inte gick jättevackert så kändes det bra! Så jag är nöjd med det passet!
Tack igen för att jag fick rida honom, hur kul son helst!
Christel filmade så vi ska försöka få över filmerna till mig på något sätt så ska jag göra om det till lite bilder och då kan ni kanske få se dom då, men lovar inget datum!

Nu har jag precis kommit hem, ska slänga mig i duschen och sätta på en film eller nåt = mys <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0