Härlig helg!!!

Haft en sjunk mysig helg, sån helg man verkligen behöver ibland! Klart det var lite jobbigt igår, ett år lixom... Men var med goa vänner hela dagen så jag hann knappt tänka på det! :D

Åkte till Backahus på morgonen, ridlektion och så. Härligt att va igång nu. Vi hade ett kort möte och sen Ånge jag och Annelie hem till mig. Ganska kallt att sitta på moppen i en halvtimme men det va inte så farligt ;)

Väl hemma anmälde vi oss till DUS kick-off som äger rum om 2 veckor som jag, Linnea och Annelie ska åka på, tyvärr kunde inte Olga följa med.

Vi åt pizza med Bosse som kommit hem en kort vända från USA, farfar, mamma och pappa där på eftermiddagen, sen gick vi ut i hagen och fotade fina bilder på mig och hästarna. Blev några riktigt bra bilder! Så dom kommer ut här när jag fått dom av Annelie, så får ni se dom då. Fick en bild av henne nu direkt, ni ser den här nere!

Klockan var mycket när vi var klara och stallet och allt fixat, så det slutade med att Annelie stannade här inatt, vilket var väldigt mysigt. Vi låg och pratade länge, trötta som jag vet inte vad, men sjukt härligt. Det blev många skrattanfall! ;)

Idag slösade vi bort i princip hela dagen, men det var härligt att göra det med för en gångs skull. Bara för att det är kul så kommer dagens tider här. Vi sov till 9, pratade till halv 12 innan vi åt frukost, pratade ytterligare en timme där sen gick vi in i sängen igen och pratade om allt och ingenting tills klockan var runt 6. Lagom söndag ;)

Efter att hon körde hem fixade jag stallet och har till och med hunnit med läxor ;) *duktig Linda, klapp på axeln*

Visst har jag en fin ponny, älskade Calle <3

Foto: Annelie Åkesson www.annelieakesson.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0