shadow i lördags

 
riktigt roligat att rida denna hästen - en utmaning - men riktigt roligt!
han var ganska bråkig, testade mig och försökte allt i sin makt för att han skulle vinna - no way in my life. inte en chans att jag ger mig  i försa taget. nu var det inte så att jag tog fighten med honom, även fast jag insåg att det lät så, jag har ridit honom typ 2/3 ggr ordentligt innan och tänker inte utmana så. men jag gjorde vad jag kunde och christel tog den stora fighten med honom... glad för det ;)  han hade väldigt mkt energi också kan jag säga,blev många små bocksprång och en bockserie, många försök till att öka tempot, börja galoppera, stanna, inte gå dit jag vill mm. men efter cristels diskution med honom gick han mycket bättre!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0