Red 5 hästar igår

Red alla Ullas hästar, Grynet Flash Hugo Clinton. Det var väldigt rörigt och inte särskilt roligt heller, eftersom att vi fick byta hela tiden.. Dock gick det väldigt bra med Grynet, hon var lugn och fin och ville verkligen arbeta. Flash fick det också helt okej med för att vara jag ;) jag tycker inte om att rida honom egentligen, men det gick hyfsat. Det gick bra med de andra också, så det är inte så, men ändå. Hugo gick jättebra anda tills hästen framför mig inte gjorde vad ryttaren ville och det blev jätterörigt för jag kunde inte rida över och massa sånt så det slutade inte lika bra som det började, men så blir det ibland.

Efteråt åkte jag ner och red shadow med Christel. Det är definitivt ett av mina bästa pass! Han gick riktigt bra, sökte sig neråt, trampade under sig och jobbade riktigt bra. Jag är supernöjd! Tyvärr har jag inga bilder.. Så tack Christel för att jag får rida honom, han e jättehärlig!
Calle fick faktiskt vila, jag orkade inte rida en till ;) men en bra dag annars!  


Kommentarer
Christel

De gick verkligen jätte bra!!!! Super stolt över er båda! Du får rida honom hur mycket du vill, de vet du!! Puss sis! <3

2013-10-22 @ 11:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0