Planer

Halva dagen har redan passerat och jag har inte gjort mkt mer än att borsta och mysa med hästarna, arbetat dom och så. Calle gick bra idag, han var ganska slö, men han gick bra. Gustav löshoppade jag lite, så sjukt kul. Han älskar att hoppa, hade han varit storhäst hade vi haft honom i världsrankningen! ;) kanske att ta i, men han är duktig! Han har jättebra teknik och han älskar att hoppa. Synd att man inte är mindre... Vill så gärna rida honom, nu när jag faktiskt vågar. Gjorde inte det förr, vågade inte rida honom... Ångrat det stort nu...

Iallafall, sadeln ligger bra på Calle och det känns som att han får bättre rörelseförmåga, iaf i galoppen ned den sadeln. Han brukar kännas ganska begränsad annars, gjorde inte det idag. Så jag e nöjd.

Nu ska jag slänga mig i duchen för att lite senare idag/ikväll åka till Sara. Tjejkväll men Sara och Linn. Stannar där tills imorgon!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0