Orientering och plugg

Det är så min dag har varit. La det massa tid på en grej som jag fick reda på nu ikväll att det är inte alls till imorgon längre, ändrat tills på tisdag... S.U.R.T, men men...

Orgenteringen gick bra, ja hyfsat iaf. Det var någon som hade dragit ner den kontrollen som gav mest poäng och gömt den mellan en sten och ett liggande träd nere på maken, glad man blir då... Vi hittade den iaf, men det tog tid. Vi hittade alla kontroller men fick 2 poängs tidsavdrag pga den kontollen...

Mitt ute i skogen hörde vi röster, skrik och skratt O massa sånt, från småbarn alltså. Vänder mig om för att kolla "vad" det är och ser att det är mitt gamla dagis!!! Några av de gamla fröknarna va där också. Såå gulligt, saknar verkligen det stället. Funderar faktiskt på att praoa där nästa termin. Får se då.

En mindre kul sak med den här dagen är att jag överansträngde min fot under orienteringen så nu har jag ont i foten.... Men men, thats life! ;) nä det e inte så farligt tror jag, går nog över snart. Hoppas på det iaf. 

Nu ska jag gå och lägga mig, skola imorgon. Godnatt!

Föresten, ny header på G, släpper den imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0