En torsdag på Backahus följt av skolarbete

Känner mig rätt så duktig faktiskt. Satsar på skolan samtidigt som jah gör allt vad jag kan för att hålla tiden i chack för att hinna med annat också. Lyckas jag alltid? Absolut inte! Men jag försöker...

Var iaf i stallet och hjälpte till idag, trots en överansträng fot. Kallar jag duktigt ;) valde dock direkt att säga till Ulla att jag inte ska springa, vill inte förvärra det ju. Men mysigt som alltid. Berättade lite för barn och föräldrar om Ungdomssektionen, vilka vi är och vad vi gör och vårat närmast kommande event vilket är en Halloween-kväll med övernattning under höstlovet. Ska bli roligt, ser fram emot det.

Ska kolla upp min fot imorgon. Eller mer få det bekräftat att det faktiskt bara är en överansträngning och inget annat. Bättre att va på säkra sidan. Mamma tror också på överansträngning så jag litar på det, men ändå ;)

Men nu ska jag sova, ögonen går i kors på mig och jag ser knappt vad jag skriver, så jag säger godnatt och så hörs vi imorgon!

Haha asså detta är min kvällsumer!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0