Elin Kero

Jag läser ganska mycket bloggar. Större bloggar som Nellie Berntsson, Linn Olsson, tittar in på Ponnysanning ibland, även andra bloggar. Läser också många vänners bloggar. 
Men en blogg jag hittade ganska nyligen är Elin Keros blogg. Jag fastnade direkt. Jag tittade tillbaks i hennes arkiv, kollade hennes bilder, läste hennes inlägg. Vilken tjej! Hon har energi utöver det vanliga och den energin lägger hon på sina bilder (hon är fotograf), hon fotar allt möjligt, och hennes bilder är riktigt bra! Sen skriver hon bra också. Hon fångat upp läsaren på ett sätt inte många gör. Jag är ganska kräsen med bloggar också faktiskt, så det är ett bra betyg från mig! 
Hon delar med sig av sina tips och har gästbloggare som sticker in med inlägg lite då och då. En riktigt bra blogg enligt mig. Så tycker alla borde kolla nevnarien.se !






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0