Whop whop, eller nåt ;)

Vad sägs om lite provresultat? Fick tillbaka min mattediagnos idag med ett fel, ETT ynka slarvfel... Så nöjd över det!
So'n för 2 veckor sen hade jag alla rätt på och den från förra veckan fick också bra och resultatet på så jag är nöjd över det!
Spanskan från idag kändes riktigt bra, så förhoppningsvis så får jag samma resultat som känslan säger ;)

Nästa vecka har vi biologiprov, på nästan allt vi gjort denna terminen. Shiiit, kommer inte gå bra... Jaja, bara att bita i det sura äpplet.

Matte prov och musik prov veckan efter, och sista veckan i maj har vi so prov, så det är fullspäckat nu..



Dagen annars har hittills varit väldigt bra, Lugn. Hade vårt sista intervallpass på idrotten, skönt. Men ändå tycker jag de är ganska kul med intervaller.

Bildlektionen var så himla härlig, satt ute och ritade perspektiv. Att vara ute i sånt här väder är nog det bästa som finns. Kolade nästan över i aulan när vi skrev spanska provet...

Nu ska jag käka lite, städa och fixa, sen väntar stallet och hästapollarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0