Valborg igår

Bara tanken på att sitta hemma och ruttna på Valborg gav mig gåshud... Men jag hade inget planerat alls, och alla andra skulle iväg så det fanns inte mycket att göra. Men mamma och pappa kom med räddningen, som alltid ;) så vi satte oss i bilen och åkte till puben. Åt god mat och hade trevligt med familjen. Träffade Linnea och Marie (linneas mamma) också, så vi stod där och pratade i minst 20 minuter. Trevligt! Tror dock att dom fick äta kall pizza sen, haha.

När vi kom hem sen satte jag mig och kollade på en film, en riktigt rolig en men som jag tyvärr glömt namnet på...

Idag har jag segat igenom morgonen och ska ut i stallet nu. Så vi hörs under dagen!

Visste ni förresten att i Frankrike är det ett brott att döpa grisar till Napoleon, hahaha helt sjukt, men man blir straffad om man gör det! Det lärde jag mig igår! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0