Tisdag

Blev inget coopers, för min klass är så mesig så man kan inte va ute när det regnar.. Suck.. Så istället för coopers så hade vi nån lek inne i idrottshallen. Kul! Nej..

Iaf, kommit hem från skolan nu. Kan ju säga att om min röst kom och gick igår så tog den sig nog en resa till Kina idag. Borta! Fast jag får väll se det från den ljusa sidan, har vart värre förr! :) t.ex under agility EM'et förra året, fick inte fram ett ord i princip. Men kul va det ändå!

Nu ska jag för sista kvällen innan provet sätta mig med biologiboken. Så vi hörs senare, Ni vet var ni hittar mig! ;)

Erkänn att vi är snyggast i stan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0