Supertrevlig konfa-kväll

Älskar linneas familj och släkt, de är så härliga människor! Maxine och jag kände praktiskt taget ingen förutom Linnea och hennes mamma, mormor och morfar. Men alla välkomnade oss och släppte verkligen in oss i gemenskapen och alla var supertrevliga.

Jag beställde ett halsband till Linnea i present som hon blev jätteglad för. Alla andra tyckte också att det var jättefint så det blev en bra present! (Se bild längre ner!)

Träffade även Linneas 2 kusiner Emilia och Johanna som jag kände för lääänge sen, då dom också red på Backahus då. Kul att träffa dom igen!

Vi åt god mat, lite av varje. Sån plocketalrick eller vad det heter, alla säger olika ;) men det var jättegott.

Åt även god tårta, marsipantårta blev det, en av mina favoriter! (Se bilder längre ner!)

Sen spelade vi ungdomar lite fotboll och så i trädgården, riktigt kul! Jag är i vanliga fall inte något stort fan av fotboll men det var riktigt roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0