Söndag hela onsdagen

Varit en skrikigt skön söndag. Förlåt, onsdag. Men dag har varit en söndags-dag. Varit ledig hela dagen, fixar här hemma och myst. Sov tills jag vaknade, ingen klocka som väckte mig. Fixade stallet, och pulat i hagen med pappa.

Vi håller på att göra vad stora hagen nu, har harvat, sått, plockat sten och tumlat den, så nu väntar vi bara på nån grej som ska göras nästa vecka och sen är allt klart. Men hästarna får inte gå där på hela året, så det måste vi lösa på nått set, för de andra hagarna är för små på sommarhalvåret.
Calle hade mått bra av en månads bete, men Gustav hade nog inte levt efter en vecka ;)
Så vi får se hur vi löser det.

Nu ska jag fortsätta med att vara en sån fenomenalt bra eld vaktare åt grillen här på vår uteplats, medans pappa håller på med hemmagjorda hamburgare i köket.
VÄLKOMMEN FÖRSTA MAJ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0