Sjuuukt..

Såhär mycket borde va förbjudet att ha till ett prov, det ända man gör på sin fritid är att plugga...
Men ska snart krypa ner under täcket och sova lite, imorgon taggar vi coopers!

Inte många som gillar coopers, men jag gör av någon anledning, kanske för att det fick så bra sist, ingen aning men ser fram emot det iaf. Man ska springa ett visst antal varv på löparbanan som sammanlagt ska bli drygt 2 km om jag kommer ihåg det hela rätt. Det ska man springa så snabbt som möjligt och sträva efter bättre tider vare gång. Nu är andra gången vi gör det och jag ska slå min förra tid, målet för imorgon!!

Men först lite sömn, så godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0