Shit vad seg jag e...

uppdaterar som en sjuk gammal gris som inte vet var delite knappen sitter på datan... Men sån är jag inte, jag är en ung och frisk människa som vet var delite sitter ;) haha

Ska iaf plugga lite, har riktigt mycket denna veckan... Biologi prov att ta igen. 2 matte prov. Ett fysik prov där jag har ett halvt kapitel att ta igen. Svenska och engelska. Och veckan har bara 3 dagar kvar, och inget av detta är tills på fredag :( oh f*ck...

Fett sur på mig själv, not a good day... Bläää, hata... Jaja, inget att skriva om här, så det är väll dumt att säga A om man inte ska säga B så jag håller tyst nu.

Vi hörs senare iallafall, för nu ska jag fortsätta med att inte förstå hur Einstein kunde va så smart.... Hej hej ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0