Lever livet!

Så himla skönt väder idag! Istället för art hoppa i tights och hoodi så drog jag på min en skön slappeklänning. Sommaren: VÄLKOMMEN TILL SKÅNE.

Sista racet nu, sista provet imorgon sen är allt över. Inga fler läxor, inga fler prov. Valde att sätta mig ute och plugga, jobba på brännan och njuta av vädret. Det är så himla skönt att bada i skolan också nu. Tro det eller ej, men så är det.

Är otroligt lycklig nu, for no reason egentligen. Bara älskar livet, happiness overload typ ;)

Senare ikväll ska jag till kyrkan med mina kompisar och föräldrar för ett informationsmöte om konfirmationen, ska bli kul att se vad dom har att säga och hur dom tänker kring allt med vad som ska hända och så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0