host host...

känner mig lite halv hängig, trött, men mår ändå bra lixom. har typ torrhosta...rösten kommer och går lite i vågor, men känner mig inte sjuk eller så, lite skumt va?

iallafall, dagen varit bra, seg men bra. haft kul med kompisarna i skolan, sen blev det hem och plugga, som vanligt...kommer inte få en lugn stunf förren vi lämnar denna skolveckan bakom oss. men har turen att vara ledig på fredag, så det blir en kort vecka TILL. sen går vi en hel vecka, och veckan efter är vi lediga på torsdagen p.g.a. sveriges nationaldag. veckan därpå är kortare än kortast och bättre än bäst. vi går då i skolan måndag till onsdag, på onsdagen slutar vi innan lunch för då är det S K O L A V S L U T N I N G ! hem och fira, mysa och packa, för på lördagen bär det av mot kristianstad tidigt på morgonen, tagga fenix park i 8 hela dagar!! denna sommaren kommer bli bäst!

men vi är inte där riktigt än, även fast allt snart är inom räckhåll. först har vi 4 veckors skola kvar, så dessa veckorna ska jag verkligen kämpa och satsa ALLT på de sista proven, arbeten och bara rent allmänt på skolan.

men just nu: hej biologiboken, vill du gå på en date med mig?

ses sen allihop!

oj, gamal bild.... detta var faktiskt den första bilden som publicerades här på bloggen, för över ett år sen.. tänk vad tiden går
hittade även en urgullig bild på saga som jag inte ens visste fanns... som sagt, tänk vad tiden går... saknar dig min prinsessa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0