Hemma

Gud vad härlig präst, han var riktigt rolig! Han bjöd verkligen på sig själv på det här mötet, och fick med alla på noterna. Tyvärr kommer vi inte ha honom när vi konfirmeras då han slutar nu till sommaren, men ändå!

Har en känsla av att detta kommer bli riktigt kul. Av dom som var där att döma så blir det en riktigt härlig grupp, eller ja, 2 grupper ;)

Iona ~ Skottland / Hven ~ Sverige

Det är grupperna man kan välja mellan. Och klart att jag vill till Iona i Skottland då!

Sjukt taggad på detta, anmälan är inlämnad och allt fixat. Nu håller vi tummarna för att jag kommer med i skottlandsgruppen!

I kyrkan med Hanna #failad bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0