Godnatt...

Shit. Mår fett dåligt över mig själv... Har inte tid för hästarna med allt som ska göras med prov och sånt i skolan. Mina föräldrar är och har alltid varit noga med prioriteringen; skola först, hästar sen. Jag e lika noga. Men detta är sjukt.. Jag går i 7an...! Sen vet jag att min skola är i granbyarna/städerna och på de andra byskolorna känd som en skola med höga krav och mycket läxor. Så ja, vi HAR mer läxor än andra skolor... Vilket suger..

Nu ska vi få hänglås också på våra skåp också.. Något jag är lagom road av... Vi har de bästa möjliga tänkbara låsen på våra skåp, så varför byta ut dom? Jo för att en handfull antal lås behöver renoveras, så eftersom att "skolan aldrig har några pengar" som dom säger så kan vi väll passa på att byta ut alla låsen? Fattar inte det där...

Iallafall, godnatt, det var dit jag ville komma ;) imorgon onsdag händer nog inget speciellt, matteprov och biologiprov samt engelska förhör men inget annat, förutom plugg på kvällen, fysik och svenska står på schemat. Och hästarna!

Så, åter igen, godnatt!



Kommentarer
Mamma

Natti gumman! ❤

2013-05-21 @ 23:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0