Calle pigg och gla'

Han har blivit en helt annan häst än när vu köpte honom för drygt två år sen. Då va det ben ben ben, det var det ända jag fick höra. Nu sitter jag där och gör halvhalt efter halvhalt hela tiden, sjukt kul. Stolt över att jag lyckats göra denna förändringen på honom, nu är han en livsnjutare till skillnad från när vi köpte honom. Då tyckte han inget va kul över huvud taget, vägrade till och med trava i början. Stannade, backade och gjorde inget jag ville. Och nu får jag lägga i bromsen?! Vad hände där egentligen?! Haha, sjukt härligt iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0