Anmäld till konfirmation 2014

Fyllde nyss i anmälan om konfirmation nästa år. Jag är anmäld till Skottlandsgruppen vilket innebär att vi kommer tillbringa 9 dagar av sommarlovet i Skottland tillsammans under konfirmationstiden. OM jag kommer med, vet att det är eftertraktade platser och många vill ha dom, och om FÖR många anmäler sig till den gruppen blir det läskigt nog lottdragning. Men jag håller tummarna för att jag kommer med!! Annars åker man till Hven i 7 dagar istället. Där e inte begränsat antal platser så man är garanterad en plats nån stans iaf! Men Skottland är det jag allra helst vill såklart!

Börjar den 22 september, sen konfirmeras vi i juli. Ska bli kul. Den 22 får jag även reda på om jag får följa med till Skottland eller om det blev fullt och jag inte blev framlottad... A vi får se.

Nu tänkte jag iaf gå och lägga mig, klockan är ganska mycket och jag börjar bli riktigt trött... Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0