Allmänt trött...

Vet att jag inte bloggat så mkt, ska försöka ändra på det. Men idag har jag vare ganska trött och har bara inte haft lust att skriva något helt enkelt, så jag lät det va.

Men kan dra lite snabbt vad jag gjort.

Efter Linnea konfa åkte jag hem till Christel och sov där. Vi åt jordgubbar och mös livet lixom ;) dagen efter var jag med henne i stallet. Så först gjorde vi alla "måsten" som att mocka, byta/fylla vatten, packa hö, lägga mat och allt sånt.
Sen tog vi in Zigi och linade honom med chambonen. Jag kan ärligt säga att det är första gången jag longerat en hingst, men kul va det! :)

Fick en ny kompis också, världens sötaste typ ;) Gazella heter hon, hur övermysig som helst! (Se "skuggbilden")

Lägger inte ut några bilder på hästarna då jag inte kollat om det är ok och det är inte jag som bestämmer det så ni får klara er.

På kvällen skypade jag med Annelie i några timmar, precis som för några kvällar (nätter) sen. Supermysigt att man bara sitter och pratar och flyger iväg i tankarna och bara fortsätter längre och längre iväg hela tiden. Ända tills man kollar på klockan, oops, godnatt! ;)

Annars har dagen varit bra, pluggat till spanska provet imorgon, så nu kan jag allt också förhoppningsvis. För not a chans att jag läser ett ord till i en bok idag...

Nu går jag och lägger mig, så hörs vi imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0