Vi börjat med gårdagens Backahus

Var på Backahus igår som ni vet. Heldag 9 till 18. Mysigt. Vi red 2 pass, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen.

På förmiddagen red jag först Grynet, och det gick väll sådär. Det gick inte dåligt men jag fick inte fram henne ordentligt och fick inte ut henne på spåret i mellanåt, men annars gick det bra.
Satt även upp på Clinton lite, han var väldigt stressad som han lätt blir, och då sätter Ulla upp mig som känner honom bättre på honom så han bara kan lugna ner. Jobbade honom undan för skänkeln och så, vilket jag tyckte gick helt okej.

På eftermiddagen red jag Grynet igen, shit vilken skillnad! Hon var följsam och arbetsvillig och lätt att ha och göra med från ryggen helt enkelt. Hon var svettig när jag var klar, så det måste ju va ett gått tecken.

På kvällen kom efterlängtade Bosse och Mathilda hit en kort sväng, riktigt roligt att träffa dom igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0