Say hallo friday!

Vi har kanske inte vädret med oss idag direkt, liksom igår, men det gör ingenting för idag är jag bara sådär allmänt taggad på dagen!händer inget speciellt egentligen, men jag är glad. Dock lite trött efter att ha gått en kilometer i ganska kraftig motvind ;)

Körde nyss förbi en hage med 3 hästar i, dom verkade vara lika taggade som jag. Dom hoppade runt och lekte och sprang med spetsade öron. Sånt gör mig så glad! Slutade skriva en liten stund vara för att kolla lite på dom. Kom på mig själv med att jag satt och log efteråt.

I eftermiddag ska jag städa, blääääää. Men måste göras. Båda hästarna ska jobba idag efter att ha fått en minisemester på två dagar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0