Nr gusta

Vi har våra vagnar perfekt för att kunna spana lite mot agilityn, haha what can be better? Blir såå sugen på att träna med Gaddi! Asså, mer än hemma. Jag vill träna för instruktör på en klubb, för att lära mig mer och framför allt för att träna på riktiga hinder och klätterhinder och dess utom få ut Gaddi bland andra hundar. Mitt mål är att kunna tävla med honom.

Jag har ju ändå rätt så bra förutsättningar för både mamma och pappa har varit tränare och pappa har varit med i Landslaget och vunnit SM. Så båda två vet ju verkligen hur man gör och lär ut vilket känns väldigt bra!

Så nån gång kanske vi ses på tävlingsbanorna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0