Min sista dag som 13!

När man kollar ut genom fönstret är det inte direkt vår man tänker på... Marken är krit vit och man ser inte många meter bort för snöstormen som yrar omkring där ute. Hoppas vädret är bättre imorgon!

Idag ska jag iallafall inte göra så jättemycket, eller inget planerat iallafall. Vi hade tänkt åka till mormor för att fira henne då hon precis som Christel fyller år dagen efter mig, alltså på tisdag! Men med tanke på väder och vind (för att va snäll i benämningen) så valde vi att stanna hemma. Känns lite riskfyllt att köra 10 mil dit och 10 tillbaks i det här vädret.

Istället kan jag lägga hela min dag åt att göra nytta här hemma! Tänkte gå igenom massa grejor i stallet, hänga på plats, slänga, sälja eller vad som helst, vi får se vad som dyker upp! ;)

Ska även gå igenom mina bokhyllor, har massa böcker som man nog kan sälja på typ Tradera eller Blocket eller nått, allt är ju bättre än att slänga, ellerhur ;) har säkert massa annat skräp att slänga också, så vi får se var detta slutar ;)

Ni får update under dagen! Min sista dag som 13, och jag är taggad till tusen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0