Malmö internationella

Sitter i bilen på väg mot Hundutställning nu. Och nej vi ska inte ställa ut Gaddi som någon trodde. Nej men mins ni mina föräldrars företag- Löfvanders H&L? Hund och Lakrits står det ju för, och då kan man nog koppla själv vad det går ut på. Annars kan jag förklara: vi säljer lakrits (och ibland även tröjor) på framför allt hundutställningar men även andra evenemang och marknader ibland.
Fick precis reda på att insläppet av hundar börjar kl. 8, så om 45 min. Sen börjar bedömningarna kl. 9.

Jag uppdaterar er så gott det går under dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0