LOV

Tagga påsklov nu, ska bli så skönt! Det är välbehövligt nu, fast det är det alltid så :P
Men såhär ser mitt liv ut, med start imorgon lördag:

Lördag: Malmö Internationella Hundutställning

Söndag: Malmö Internationella Hundutställning

Måndag: --- (ev. Backahus)

Tisdag: --- (ev. Backahus)

Onsdag: ev. shoppa med Tilde

Torsdag: tandläkaren, filmkväll på Backahus

Fredag: filmkväll på Backahus, fest.

Lördag: Backahus - lektion

Söndag: ---

Måndag: Backahus, påskkaprilli.

Med reservation för ändringar så är det såhär mitt lov ser ut! Är taggad till tusen nu, Lets Go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0