Lördag

Fortfarande lite irriterad på att jag flög av igår, hon kändes kanon innan det så jag tror det hade kunnat gå bra annars. Jo visst hon var spänd, men det har hon varit hela veckan. Jaja, nog om det, det går inte att ändra på nu ändå.

Idag är det Backahus som gäller, min lektionsdag. Men vi får se om jag rider som jag skrev igår, har fortfarande ganska ont. Men än så länge så har jag inte lämnat sängen (ops...) så jag vet inte hur det känns när jag rör mig. Jaja, det märker jag ju snart. Nu blir mina föräldrar snart arga på mig för att jag inte går upp så det är väl bäst att göra det nu, hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0