Internationella ostbågedagen

Visste ni det? Det är i allafall idag. Nationella ostbågedagen. Haha.

Jag har lekt mig igenom Nationella Ostbågedagen. Fick tillbaks mitt engelska oförberedda prov med alla rätt på! Igår fick jag även mitt mattetesultat från proven med ett stort A på det! Förra provet (som var spanska) fick jag också A på, så det går riktigt bra för mig nu! Hoppas det håller i sig! Jag ska kämpa för att det ska fortsätta såhär kan jag säga! Har nytt prov nu på fredag, som jag ska plugga ja j*drar i hoppet till! ;)
Var med Sara under eftermiddagen, alltid lika härligt! Gjorde vofflor och mös och var allmänt flummiga! Härligt!
Calle gick superfint idag, han kan verkligen, min prins <3 men framför allt så är det väll VI som kan, och har lärt känna varandra och utvecklats tillsammans under drygt två år!

Finns dryga folk nu för tiden, det ska ni få höra mer om i ett annat inlägg! Håll utkik, kommer upp de närmaste dagarna! Har ute skrivit klart det än men det är på G!

Vår!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0