Haft en toppendag!

Den här dagen börjar nu gå mot sitt slut. Det har varit en jättebra dag och allt har varit lyckat! Tack till alla som skickat pm eller skrivit på min Facebook logg eller annat och gratulerat mig, det uppskattas verkligen! :) <3

Calle gick superfint idag! Önskar att jag hade kunnat jobba honom en halvtimme till för då hade han nog gått hur bra som helst, men det går inte med tanke på att det blir så dammigt i vår manege. Men han gick jättefint och jag är väldigt nöjd med honom, och med OSS! :) Gustav vilade.

Sen åt vi god mat och nu sitter jag här med mitt godis. Jag vet, jag ska inte äta godis! Men efter att ha fått 3 stora askar/påsar med godis så fick jag faktiskt tillåtelse av mina föräldrar att äta godis idag! Det är ju trots allt min födelsedag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0