Godmorgon allihop

Ska till tandläkaren nu på morgonen, kvar över tio.
Åker sedan hem om för att fixa till hästarna i stallet och allt det där. Får se om dom går eller vilar. Just nu är jag ganska trött men vi får se då. Kanske i te då konstigt att jag är trött nu förresten, klockan är bara 07;45.

Sen blir det att packa till filmkvällen som är idag i stallet. Sover där tills imorgon.

Men nu får jag ta och gå upp, vi hörs senare! Ni ska även få ett inlägg om gårdagen, men kan inte lova att det blir idag då jag har ganska mycket att göra idag.

Grynet och Chambalon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0