Gäsp...

Efter en hel vecka på Backahus med lektioner från 1 till 6, en heldag, filmkväll, en flygtur och massa annat både på och utanför Backahus så är jag helt slut nu. Stel och öm i hela kroppen också, kan det vara en bidragande faktor till att jag e trött? Tror det...

Nästan hela familjen samlad så här på påskafton, mysigt. Mhy somnade nyss i mitt knä, gullet.

Imorgon blir en stannahemmaochviladag. Tror det behövs. Måndag blir det eventuellt Backahus igen, men inte helt säkert. Ska ringa till Ulla imorgon och höra.

Nog pratar för idag, godnatt allihop <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0