Filmkväll

Som ni vet så var det filmkväll i stallet, och självklart var jag där. Kom dock lite senare, men ja allt det vet ni redan.

När jag kom vid halv 3 var det mesta fixat, så vi gjorde godispåsarna och allt sånt, den vilade vi en stund innan barnen kom.

Vi körde lite lekar och annat, och mesans en del av oss gick med barmen på tipsrunda så fixade jag och några andra mat och gjorde i ordning i klubbrummet så dom kunde sitta där. Mat och allt serverades och sen bar det av ut igen. Denna gången ner till paddocken där det var någon slags gymkhana utan häst i två lag. Det var roligt och uppskattades av alla.

Sen letade dom lite påskägg och liknande innan vi gick in och satte på filmen. "Den otroliga vandringen" tror jag den hette, eller "Den otroliga Resan", nåt av det var det iaf. Den var ganska sorglig emellanåt, men lycklig också.

Vi satt uppe och pratade till säkert halv 1 allihopa, sen satt jag och Annelie kvar minst en halvtimme till och pratade.

Idag gjorde vi inte mycket mer än att städa undan och mysa i klubbrummet.

Resterade dag på Backahus kommer i ett annat inlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0