Ett sista inlägg

Morfar kom ner idag och överraskade mig. Roligt! Så vi pratade om allt möjligt, och jag hjälpte honom att hitta "å,ä,ö" på hans mobil haha <3

Red Calle också såklart, han gick hur bra som helst! Vi har drillat galoppfattningar i evigheter känns det som, och idag fick jag ett kvitto på att det har lönat sig! Han tog alla mina fattningar direkt, både från stillastående, skriv och trav i båda varven! Så stolt över honom. Längtar tills jag kan rida ute nån stans så jag kan fortsätta med galoppombytena. Det tränade vi mycket i somras och höstas, men nu under innesäsongen har vi inte tillräcklig plats för det tyvärr.

Gustav gick också jättebra! Som jag skrev i ett tidigare inlägg så jobbar jag med att stärka hans galopp, och det går också framåt väldigt fort! Stolt över honom också!

Och jag, jag ligger här i sängen och skriver det sista inlägget för den här dagen och sista inlägget av mig som 13-åring!

Är ledig imorgon, kompetens utvecklingsdag för lärarna så vi har studiedag. Sååå skönt, och inget är bättre än att va ledig på sin fördelsedag! "Somliga har tur" sa min granne när han fick reda på att jag ska va ledig, haha ;)

Men nu går mina ögon snart i kors här, så vi hörs imorgon, ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0