ett halv år har gått

kan det verkligen stämma? ett halv år... idag är det exaktett halvår sen. jag saknar dig min prinsessa. jag saknar dig mer än något annat. mer än någon annan kan tänka sig. för du va mitt allt <3
vi gjorde en del del tillsammans, och jag har minnen som räcker till att skriva en hel bok av tillsammans med dig.
visst var du inte den smalaste, men det är ju bara ännu mer Saga att älska <3
 
du var alltid sälskaplig och älskade alla som älskade dig
en vinter... din sista vinter.
kommer du ihåg detta? du hade varit jätteduktig hela passet men så fort kameran åkte upp så ville du inte vara med på foto, haha du var så söt ändå!! <3
detta bevisar hur otroligt snäll du var. 3 tjejer och en hund i vagnen. detta hade jag aldrig någonsin vågat prova med någon annan häst, men dig litade jag på till110%.
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0