En lördag, en Backahus-dag

Bestämde mig ganska snabbt för att jag inte skulle rida idag. Men åkte ändå ut till Backahus. Kände att det är nog bra att röra på sig ändå, och det hade jag inte gjort så mycket här hemma så det var jättebra.
Gick med på en lektion, vilket var precis lagom. Fikade och hade lite teori. Sen fixade vi stallet. Jag gjorde vid lite mått och så innan jag åkte hem.
En trevlig dag på Backahs, även fast jag gärna hade ridit så klart. Men det känns bättre att ta det lugnt ett tag och komma tillbaks successivt än att ivra framåt och bara få mer ont än vad jag redan har.

~Har ingen bild just nu~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0