Backahus... Check!

Kom precis hem, har varit på Backahus sen lite i ett. Red Grynet, shit vilken pigg ponny! Hon kickade och spände sig och kickade och spände sig om vart annat hela tiden, sötis. Men jag fick ändå bättre kontakt med henne idag än sist jag red henne. Särskilt i slutet när jag och Linnea skrittade våra hästar på andra delen av paddocken själva. Då gick hon som bäst. Eller kontakten var som bäst iallafall. Men visst har det gott mycket bättre!

Men det var en mysig dag med fullt av folk i stallet!

Nu ska jag ta och gå ut till mina små, göra det sista i stallet och arbeta dem lite.

Måste bara visa denna extremt söta bilden på Emilia och Jackpot <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0