Back om track!

Nu är jag tillbaks igen och fit for fight. I tisdags var det min mormors födelsedag så vi åkte upp för att fira henne! Åt lite kakor och pratade så. Mysigt.

Även min syster fyllde år den dagen så stort grattis till er båda! <3

På onsdagen gjorde jag inte så mycket tror jag, samma på torsdagen, alltså igår.

Idag har vi bara haft 2 lektioner, så himla skönt! Vi samlades halv 9 på skolan för att ta bussen in till Lund. Där såg vi på en teater; odyssén. Den var väl helt okej, lite jobbigt bara för den var över 2 h lång och det var väldigt kallt i lokalen. Efter det var det då de här två lektionerna, idrott och svenska så det var en lugn och skön dag.

Nu e jag precis hemkommen och ska bege mig ut till stallet för lite eftermiddagshö åt mina sötaste! Så Co. Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0