Vaken!

Vaknade här hemma hos Sara för en liten stund sen, första dagen på bästa sommarlovet! Vi valde faktiskt att skippa tältet då det skulle regna som bara den nu på morgonen, och Gud vad jag är glad över det beslutet! Det öste ner utanför fönsterna för bara en liten stund sen! Så vi valde att sova i uterummet för omväxlings skull typ ;)

Idag har jag inget särskilt planerat, mamma hämtar mig när hon slutar strax efter 13 och sen ska allt packas till fenixpark så jag är reda att åka på lördag (!!!!!!!!!!). Känns sjukt overkligt att det är i överemorgon, jag minns hur vi längtade och längtade men det var över 200 dagar kvar. Nu är det 2! Ofattbart!

En kul bild här bara ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0