Tisdagen passerad

Haft en mysig dag med klassen på sandtaget, solar, jobbar fram lite färg (dock mest röd tyvärr :( ), solat och badat. Har en sjukt härlig klass, alla vän med alla typ. Me gusta!

Mamma har hjälpt mig med min klänning tills imorgon, sytt in den lite och så. Tack mammi <3

Vatt hos frisören också och klippt mig, blev riktigt nöjd, som vanligt när hon klipper mig!

Imorgon är det skolavslutning, sinnessjukt... Vi har gått ett år i denhär klassen, en tredjedel av vad vi ska gå tillsammans redan över. Tiden har bara sprungit iväg, känns som att det var igår som vi började sjuan... Sjukt! Men ska bli så himla härligt med sommarlov!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Klockan ställs på 6 imorgon för att jag ska hinna fixa mig och allt, sov gott alla söta, bara några timmar kvar innan vi kan sparka igång sommaren på riktigt! Det firas med en natt med Sara i ett tält! Vi e lite galna, so no comments! :)

Simma lugnt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0